Hoi allemaal, 10 maart
Ik ben dinsdag veilig aangekomen in Auckland en ga vanaf morgen 3 dagen zeilen in de Bay of Islands. Daarna zal ik weer eens verslag doen van een en ander. Ik heb er erg veel zin in, want ik kan op de ecocruz waarschijnlijk alles doen wat ik van plan ben op deze plek, zoals kayakken, snorkelen en dolfijnen kijken. Ik vermaak me in ieder geval best en realiseerde me vandaag dat de eerste week alweer om is.
Groetjes Conny
Geen opmerkingen:
Een reactie posten